fbpx

 meest gestelde vragen

ACCOUNT

  • Hoe maak ik een account aan?
    Rechtsboven op de homepage zie je drie icoontjes. Klik op het poppetje in het midden. Er verschijnt dan een nieuw scherm waar je jouw gegevens kan invoeren. Volg alle aanwijzingen op.
    Ter bevestiging van je nieuwe account, ontvang je een e-mail met daarin jouw gegevens.
  • Waar kan ik mijn accountgegevens vinden?
    Rechts bovenaan je scherm staat het inlogsymbool. Zodra je ingelogd bent klik je op het poppetje. Selecteer in het menu dat verschijnt de optie “accountgegevens”.
  • Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?
    Uiteraard werken wij volgens de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (de AVG). We zullen dus te allen tijde vertrouwelijk met jouw persoonlijke gegevens omgaan. Wil je meer informatie, lees dan verder in onze alle kleine lettertjes.
  • Is een account verplicht?
    Nee, hoor dat hoeft niet perse. Je kunt ook snel afrekenen zonder een account aan te maken.

NIEUWSBRIEF

  • Hoe meld ik me aan voor jullie nieuwsbrief?

    Wanneer je een product bij ons besteld ontvang je automatisch onze nieuwsbrief in e-mail. Geen zorgen, we gaan je niet met e-mails bestoken!
    Wil je je nu alvast aanmelden? Klik dan helemaal onderaan de pagina op de tekst ‘schrijf je in’. Je krijgt dan een nieuw scherm waarin je je gegevens aan ons kan doorgeven.

FACTUUR

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
    Zodra je een bestelling doet sturen we de factuur naar je e-mail. De afzender is angelique@susz.nl.
  • Welke betaalwijzen ondersteunen jullie?
    Je kan betalen met iDeal of Paypal.
  • Waarom zijn staat er Mollie op mijn afschrift?
    Onze betalingsverwerker heet Mollie Payments, vandaar dat je die naam op je afschrift ziet.

BESTELLEN

  • Ik wil grote aantallen bestellen, kan dat?
    Er is veel mogelijk en we gaan graag ons best voor je doen. We zijn echter wel afhankelijk van onze leveranciers. Het is dan ook het handigst om even contact met ons op te nemen, dan kunnen we jouw wensen bespreken en snel schakelen.
  • Kan ik ook ‘op rekening’ bestellen?
    Nee, bij SUSZ kan je niet op rekening bestellen.
  • Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
    Nee, op dit moment (nog) niet.

LEVERING

  • Waarom leveren jullie niet binnen één dag?
    Transport betekent CO2-uitstoot. Dat willen we natuurlijk zoveel mogelijk beperken. Het aanleggen van voorraad betekent dat alle producten meerdere malen vervoerd moeten worden: eerst naar ons, dan naar jou. Naast minder transport betekent deze aanpak ook dat we geen energie gebruiken voor het opereren van een opslagruimte.

    In de samenwerking met onze partners proberen wij dus zoveel mogelijk de producten ‘op maat’ te maken. Dat betekent dat we pas gaan produceren als we een bestelling binnen krijgen. Dat zorgt er ook voor dat we geen restanten hebben.
    Per product kan de levertijd variëren. Je vindt de levertijd op iedere productpagina.

  • Hebben jullie ook een echte winkel?
    Nee, we hebben geen eigen winkel. Dat is voor een online bedrijf niet nodig en scheelt ook weer in onze ‘footprint’, onze ecologische voetafdruk. Wel zijn we regelmatig te vinden op diverse markten, beurzen en fairs. Wanneer en waar laten we je op deze site en in de nieuwsbrief weten. Meer weten over je eigen voetafdruk? Reken hem hier zelf uit!
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten verschillen per product en zijn afhankelijk van het formaat en gewicht. Uiteraard proberen we deze kosten zo laag mogelijk te houden. Waar mogelijk maken we gebruik van duurzame bezorgdiensten, zoals bijvoorbeeld fietskoeriers. Je vindt de verzendkosten op de productpagina’s of via de link verzendkosten. Soms zijn de verzendkosten inbegrepen, zoals bij het behang van producent Rebel Walls.
  • Wordt de verzending gratis vanaf een bepaald bedrag?
    Nee, helaas. Hoe meer je koopt, hoe hoger de verzendkosten worden. We verdienen niet op de verzendkosten,maar ze moeten wel betaald worden. In sommige gevallen is het wel mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, in sommige gevallen kan dat. Echter, veel van onze producten worden rechtstreeks vanaf de leverancier naar jou verstuurt. Op de productpagina lees je welke bezorg en/of afhaalmogelijkheden er zijn. Je kan ook even contact opnemen.

RETOURNEREN

  • Ik ben toch niet zo tevreden, wat moet ik doen?
    Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, hopen we dat je eerst contact opneemt. Dan zullen we indien mogelijk je eerst proberen te helpen. Lukt dat niet, staat alles wat je weten moet in het Herroepingsformulier. Er staat natuurlijk ook vermeld hoe en onder welke voorwaarden je je bestelling kunt retourneren. Vergeet niet de verzending voldoende te frankeren.
  • Ik wil graag iets terugsturen, hoe doe ik dat?
    Via het Herroepingsformulier kun je bij ons melden wat er aan de hand is. Er staat ook vermeld hoe, en onder welke voorwaarden, je je bestelling kunt retourneren. Vergeet niet de verzending voldoende te frankeren.

DUURZAAMHEID

  • Hoe duurzaam zijn jullie?
    Alle producten die je in de SUSZ-shop ziet staan hebben tenminste één echt duurzaam element. Denk aan inkten zonder gif, 100% gerecycled papier, muurverf geproduceerd met natuurlijke mineralen en hergebruikte materialen. Alle producten worden met de SUSZ Duurzaamheidsscore beoordeeld. Wij streven ernaar om in de toekomst alleen 100% duurzame producten aan te bieden. Daarna gaan we nog een stap verder: 100% circulair.  Lees meer over de SUSZ Duurzaamheidsscore.
  • Wat is circulariteit?
    In een circulaire of kringloopeconomie waarin grondstoffen, onderdelen en producten hun waarde zo min mogelijk verliezen, er alleen hernieuwbare energiebronnen worden gebruikt en reststoffen volledig opnieuw in het systeem worden ingezet. Een kringloopeconomie gaat dus naar 0% afval. Wil je hierover meer weten, lees dan Duurzaamheid versus circulariteit.
  • Met wie werken jullie samen?

    Momenteel werken we samen met Raw Paints, van Sloophout, Rebel Walls, We Love Recycled, Drukkerij Kempers, Printing Heroes, 123-geluidsscherm, Cycloon Fietskoerier, Triodos Bank en Groene Zaken.
    Omdat duurzaamheid en circulariteit bij ons centraal staan, blijven wij niet op de traditionele manier doorgaan. Waar mogelijk kiezen we dus voor een andere vorm van transport, lokale leveranciers, een duurzame bank en geldverstrekkers, partners die maatschappelijk verantwoord ondernemen, etc. Bij alle partners staat de duurzame samenleving centraal en zij streven net als wij naar het terugbrengen van de CO2-uitstoot en een schonere aarde.

  • Wie verstuurt jullie pakketten?
    De meeste pakketten worden verstuurd met PostNL. Bijna alle producten worden verstuurd door de leverancier, omdat SUSZ geen voorraden heeft. Waarom dat is lees je in de FAQ “Waarom leveren jullie niet binnen één dag?” Waar mogelijk schakelen we Cycloon Fietskoerier in.

PRODUCT

  • Wat is het verschil tussen een origineel en een reproductie?
    Het origineel is het authentieke, handgemaakte ontwerp van de kunstenaar. Een reproductie is een hoogwaardige reproductie van het origineel. In ons geval is dat altijd een gelimiteerde en genummerde oplage, geprint op 100% gerecycled papier
  • Leveren jullie ook maatwerk?
    Ja zeker, informeer gerust naar de mogelijkheden. Neem even contact op via het contactformulier of
    bel met 06 – 173 88 690.
  • Ik wil mijn product ook graag via jullie site verkopen, kan dat? (reseller)
    Ja, we wij altijd op zoek naar partners die met ons de samenwerking willen aangaan. Ben jij een maker of kunstenaar die duurzaam werkt? We leren je graag kennen! Neem even contact op via het contactformulier of bel met 06 – 173 88 690.

BEDRIJF

  • Wie is SUSZ?
    SUSZ is een team van twee enthousiaste, maatschappelijk bewuste ondernemers. Wij staan garant voor duurzame wandproducten van hoge kwaliteit. Wij zijn er van overtuigd dat SUSZ een bijdrage kan leveren aan het behoud van onze mooie aarde. Met de aankoop van een SUSZ-product help jij daar ook aan mee en haal je ook nog eens uniek en bijzonder design in huis. Mooi toch? Lees gelijk ook even onze Missie.
  • Waar kan ik jullie volgen?
    Op social media! We zijn te vinden op Pinterest, Instagram, Facebook en LinkedIn.
  • Waar zijn jullie gevestigd?
    We zijn gevestigd in de historische Hanzestad Doesburg aan de Ooipoortstraat 48.
  • Hoe kan ik jullie bereiken?
    Via het contactformulier,  e-mail: info@susz.nl of telefonisch: 06 – 173 88 690.
  • Hoe kan ik op de hoogte blijven?

    Schrijf je in voor de nieuwsbrief. Klik helemaal onderaan de pagina op de tekst ‘schrijf je in’. Je krijgt dan een nieuw scherm waarin je je gegevens aan ons kan doorgeven.

SAMENWERKING

  • Met wie werken jullie samen?

    Momenteel werken we samen met Raw Paints, van Sloophout, Rebel Walls, We Love Recycled, Drukkerij Kempers, Printing Heroes, 123-geluidsscherm,  Cycloon Fietskoerier, Triodos Bank en Groene Zaken.
    Omdat duurzaamheid en circulariteit bij ons centraal staan, blijven wij niet op de traditionele manier doorgaan. Waar mogelijk kiezen we dus voor een andere vorm van transport, lokale leveranciers, een duurzame bank en geldverstrekkers, partners die maatschappelijk verantwoord ondernemen, etc. Bij alle partners staat de duurzame samenleving centraal en zij streven net als wij naar het terugbrengen van de CO2-uitstoot en een schonere aarde.

Scroll Up
Add to cart